vrijdag 5 september 2008

Babysteps

Zo, de blog ziet er niet meer zo maagdelijk uit als eerst en de eerst post is eindelijk gepost. Er moet alleen nog wel redelijk wat gebeuren. Wat eigenlijk nog bestwel moeilijk is, de restricties van een blogspot blog zijn namelijk wat duidelijker geworden. Plannen die ik had voor de blog moeten ietswat worden veranderd, maar dat komt wel goed allemaal! Waar ik wel van baal though, is het feit dat blogspot de kwaliteit van de banner en de Lucky Cat aanzienlijk verlaagd. Al dat werk voor niks >< Daar moet ik nog wat voor vinden.

Iig, de basis is gelegd, de links naar overige blogs zijn geplaats, de banner, doch lelijk, is ook aanwezig.

De eerste stappen naar een degelijke blog zijn eindelijk gemaakt.

2 opmerkingen:

Lena zei

Oyeaaah! Het begin van de doctrine om verlichting te bereiken!

Rain zei

Niet te geloven dat mijn kleine the proverbial nest achterlaat en gewoon VOOR MIJ (gvd) naar Japan gaat. *sob*

Ik ga nu mailen over BB rondje.

xxx mentormama