donderdag 25 september 2008

Nou, ik heb nog geen Wi-Fi hotspot gevonden, dus ik kan nog niet beginnen met fotos uploaden van Japan. Ik ben iig wel veilig geland en ik bevind me op moment van schrijven in een internetcafe. Japan is tot nu toe bestwel vet. Kan niet precies mn vinger leggen op wat, maar het zal tot nu toe gewoon het hele pakket zijn. Ik heb al mn eerste aankoop gedaan. Ik kwam toevallig een singel van Tokyo Ska Paradise Orchestra tegen die ik niet kon laten liggen, en hij was maar 6 euro. Wel opvallend dat ze hier achter de balie ook onwijs beleefd tegen je zijn. Dat moet je in Nederland niet proberen. Ook het systeem van de roltrap werkt hier. Mensen die stil staan aan de linkerkant zodat mensen die doorlopen dat aan de rechterkant kunnen doen. Ze hebben hier ook een soort van OV Chipkaart systeem, maar die werkt hier daadwerkelijk. Je kan een kaartje ophalen voor 500 yen, en daar kan je dan geld opzetten als je met de metro/trein wilt rijden. Wrm hier wel en in Nederland niet ;P Ik ga weer verder, want ik heb in 24u niet geslapen dankzij de reis en het feit dat we hier om 9u sochtends lokale tijd aankwamen.

4 opmerkingen:

Shinichi zei

The Boeddha has landed!!!!:P
Heb je die achievement (je weet best welke ik bedoel) nou nog niet "unlocked"? Iig have fun in Tokio!!!

Later,

Shinichi

TiRune zei

Geen links naar mijn blog? :(

Unknown zei

Konichiwa! Heb je al de McTeriyaki burger gegeten? Gr Wendy

Fanni zei

Veel te koel;)! beter maak je een boel foto's daarso! En ga je daar nog naar disney;) als je dat niet doet ben je gek;)

Kus