zondag 7 september 2008

Burgers en Muscle Cars

Zo, dit wordt alweer de tweede post op mn blog, tmoet niet gekker worden. Sinds ik lui ben heb ik eigenlijk voor de rest niet veel veranderd aan het uiterlijk van de blog. Wel een foto van mijn goddelijke lichaam op mn profiel gezet, voor jullie kijkplezier natuurlijk. Er komen uiteindelijk nog wel wat dingen op die ik wil, maar dat komt waarschijnlijk pas als ik daadwerkelijk naar Japan ga (nog maar 2.5 weken!)

Uiteindelijk gaat deze post meer over het feit dat ik een photobucket account heb aangemaakt, zodat ik de vele foto's die ik maak kan posten. Zij het mooie, lelijke, rare, of gewoon dead sexy foto's, ze komen erop. Allemaal dankzij zusje lief die zo aardig was om een hele mooi camera voor mij te kopen.

Maandag 1 september was het begin van het nieuwe academische jaar. Ik ben daadwerkelijk naar Leiden gegaan, maar dat was meer omdat ik bij mn zus ging eten samen met Bart, Ming How en Felix. Mn zus nam de taak op zich om te gaan koken, dus ik dacht dat ik voor entertainment zou zorgen. Maw, ik heb Ming How omgehaald om zijn Wii mee te nemen. Bij mijn zus aangekomen bleek echter dat haar tv geen rgb aansluiting heeft, enkel scart, wat bestwel raar is aangezien elke tv dat behoort te hebben, volgens mij iig. Dat ging dus uiteindelijk niet door. Het eten was wel erg lekker. Mn zus had sushi gemaakt voor ons. Ook kregen we krab, wat trouwens onwijs lekker is, dus ik raad het aan iedereen aan.

Woensdag 3 september had ik een kleine get together bij mij thuis met de BvdE. Eigenlijk was het allemaal één grote leugen en wou ik alleen maar mn culinaire kunsten tonen, maar hey, twas iig gezellig. Dit was waarschijnlijk 1 van de laatste keren dat we met zn allen waren, wat ik wel een beetje jammer vond. Maarja, over een jaar ben ik toch weer terug. Ik was wel heel blij dat de Babi Ketchap goed was gelukt. Het was pas de tweede keer dat ik dat gerecht had gemaakt (en het was damn tasty ^____^)






Zaterdag 6 september was het de laatste keer dit jaar dat ze bij de Werf in Den Haag met amerikaanse wagens stonden. Voor mij betekend het dan ook nog is dat ik het een jaar moet missen, dus ik ben samen met mn ouders, broer en Tycho er naartoe gegaan. Vet veel foto's gemaakt weer (er staan er maar een paar van velen in het photobucket album). Weer mijn ogen uitgekeken naar de vele Stingrays, Mustangs etc. Helaas stond mijn favoriete Mustang er niet bij dit keer. Wel eentje in een rode variant, maar dat is het um toch net niet. Geef mij maar Mustang Mach 1 uit '69 Blauw met zwart ^^






Die avond ook nog naar de film geweest. Bangkok Dangerous, what can I say. Ga die film niet kijken als je een actiefilm wilt zien, want dat is het duidelijk niet, wat de trailers ook doen geloven. De mensen die hij moet afmaken zijn er 4 en dat in 2 uur (duur van de film), en tussendoor is het allemaal vrij langdradig. Het gaat meer over de hoe die gozer uit het spel wilt stappen, een leerling neemt etc. Opzich wel grappig, maar niet mn 9 euro waard, of die specifieke 2 uur van mn leven. Nee, dan kan je beter goede films kijken.

Dat was het um dan weer voor vandaag. Ik ga proberen redelijk vaak de blog bij te houden, wat volgens Floris niet gaat lukken. Zowiezo moet ik even aan mensen doorgeven dat ik eindelijk een blog heb, dat zal het bezoekersaantal wel goed doen denk ik. Volgende week zit ik trouwens in Disneyland Parijs. Je kan daar wel een uitgebreidt verslag van verwachten though =P


Ow, en Flo, kheb nog een leuke
link voor je.

4 opmerkingen:

Mei zei

okayyyyyy I'll be checking it every now and then =D
anyway if you hav any questions about anything you know how to contact me XDDDD have fun ^^

Unknown zei

Mat!
I hope you have the time of your life daar in Jappenland.
Ik ga je dus duidelijk in de gaten houden hoor ;)

Kus,
Raecene

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Unknown zei

Haha, rare foto ftw.

Yoseano, Kajikawa... what's next?