vrijdag 13 februari 2009

Bij gebrek aan blogposts heb ik besloten om mijn reis naar Tokyo vast te leggen per dag. Niet per se dat ik elke dag ga posten, maar ik ga wel elke dag iets opschrijven, welke dan waarschijnlijk in 1 gigantische blogpost wordt verwerkt. Hey, ik schrijf iig weer is wat, dat is meer dan dat ik normaal doe. (Voor de niet wetende, mijn zus, haar vriend en nog een ander persoon komen mij opzoeken in Japan. De eerste 2 weken reis ik met ze door Japan en de laatste week blijven ze in Nagasaki overnachten)

Ik begin deze post bij vrijdag ochtend om 7.30u. Helaas wilde ik per se op tijd zijn bij alles, dus ik moest om 8.15 vertrekken van mijn onderkomen. Dit viel jammer genoeg wat slechter aangezien de avond ervoor feest was in de kamer boven ons waar ik dus nog zat tot half 3 en uiteindelijk pas rond 3u in mijn bed lag. Ach, dan denk ik maar weer, of ik nou om 1u of 3u in mijn nest lig, brak ben ik toch. Wat ik tevens de volgende dag behoorlijk voelde toen ik in de bus zat. Ik heb vrijwel de hele reis geslapen. Bestwel jammer, want de bus was niet geheel rechtsstreeks. We kwamen door heel wat dorpjes, en om heel eerlijk te zijn was het landschap bestwel mooi (wat eigenlijk niet goed te zien is op mijn foto's, maar het idee).








Eenmaal op het vliegveld aangekomen begon ik um wel even te voelen. Zou ik mn weg wel vinden op een vliegveld in Japan, zou ik wel achterhalen waar ik naartoe zou moeten gaan? Nou, dat was zorgen om niks, want ik kon met gemak alles vinden (jeej voor Japanse studie). Ik had eerst ook een heel mooi blaadje gekregen van mijn tutor van waar ik naartoe moest. Uiteraard is van alles wat ik wou meenemen dat het enige wat ik was vergeten (jeej voor mijn falen). Maar nogmaals, ik kwam er bestwel makkelijk uit.

Op dit moment ben ik ingecheckt en wel. Ik zit in stoel 6G, welke een gangpadstoel is. De vlucht duurt 2 uur. Ik kom alleen wel aan op Haneda Airport, dus ik moet vervolgens nog 2u met de trein richting Narita Airport. Geen probleem toch?
Even wel het melden waard, ik zit op moment van schrijven in de Food Court van het vliegveld (hoe kan het ook anders) en ze hebben hier weer is zo’n mooi broodjeszaakje. Dat was behoorlijk inhouden. Lekker croissantjes, pizzabroodjes, broodjes met chocolade vulling... Maarja, geld is weinig en dieet moet stand blijven houden. Wat me doet denken, ours trully is op dit moment 100 kg (was dat even een mooie link). Maw, ik ben nu 28 kg afgevallen, en ik heb nog 15 a 20 te gaan. Hopen dat deze vakantie niet al te zwaar gaat vallen. Maarja, als ik gewoon blijf bewegen en normaal eet zijn de double digits in handbereik.









Maarja, ik ga nu in ieder geval even genieten van mijn broodje. Ik heb naast mijn broodje om 7.45 niks meer gegeten. Tijd om te genieten van mijn mini croissantje en mijn Italiaanse bol

UPDATE:

Ik ben eindelijk, na een ontzettend lange treinreis gearriveerd op de plaats van bestemming. Damn, wat is dit een relaxt hotel. Ik ga zo hard een bad nemen hier =D

1 opmerking:

Lena zei

Minder in hotels zitten, meer naar SHINJUKU gaan