maandag 16 februari 2009

Deel 3 (het moet niet gekker worden)

Om te beginnen zijn we vandaag naar Asakusa gegaan. Dit was opzich bestwel nostalgisch als je bedenkt dat ik er 4 maanden terug ook was. Het was wel weer leuk om er even rond te lopen. We zijn met zn alle naar de Sensou ji gegaan, waar ik tevens een omikuji heb gekocht (ik kreeg Regular Luck, dus ik ben blij ^^).








Vervolgens zijn we naar Ueno Park geweest om daar het 1 en ander te bezichtigen. We wilden ook naar het museum daarzo gaan, maar helaas is blijkbaar maandag de enige dag dat deze niet open was. Ook nog wat Bloesem daar gezien. Ik vond dit al opzich iets hebben dus ik ben eigenlijk wel heel benieuwd hoe het er uit ziet als het volledig in bloem staat. Hierna zijn we maar naar Akihabara gegaan ongezien dit toch in de buurt ligt. (Toen ik er was waren de prijzen trouwens heel wat fijner dan tegenwoordig. Dat de yen is gestegen voel je wel heel duidelijk.) Menno heeft hier ook een crepe gekocht die er heerlijk uitzag en rook (ik moet nogsteeds is zo’n ding eten). Er waren trouwens ook nog een paar katten in het park te bekennen, maar lang niet zo veel als in Nagasaki.








Uiteindelijk zijn we weer terug naar Akasaka gegaan om daar avond te eten en hierna ben ik met mijn zus nog even wezen rondlopen in Shibuya. Ik moet zeggen dat ik het daar ‘savonds veel leuker vind dan overdag, maar dat kan misschien komen omdat er dan juist veel lichtjes zijn =D. Ik ben eindelijk de Disney winkel ingeweest, maar helaas, ze hadden er geen kleren waardoor ik dus niet de Stitch sweater die ik wil kon kopen. Wel heb ik mijn zus nog even meegesleurd naar de Mandarake omdat ik daar nog even manga wou kijken. Niks gekocht though, ik wou er dit keer gewoon even kijken hoe en wat. Het is namelijk een bestwel grote zaak 3 etages onder de grond, dus tja, als je er toch bent...








Ik heb trouwens nog meer foto's in mijn Photobucket staan van de huidige reis. Neem gerust is een kijkje zou ik zeggen

Geen opmerkingen: