zondag 15 februari 2009

Deel 2!

De avond in de Holiday was een beetje cheap aan mijn kant. Blijkbaar was het bestwel een duur hotel. Het kwam er dus uiteindelijk op neer dat een avondmaal minimaal 2000 yen ging kosten als ik in het restaurant zou gaan eten. Om maar even iemand anders woorden te gebruiken, ik zei “veto”, want 2000 yen voor eten heb ik er niet voor over. Dus uiteindelijk werd het een cup ramen van 220 yen en het smaakte overheerlijk.














De eerste dag voor mijn zus en co was een rustige. Het vliegtuig had een uur vertraging en na aankomst zijn we met de bus naar het hotel gegaan. Deze is wel meteen heel wat anders dan de vorige. De kamers zijn heel wat kleiner. Maarja, er is wel een heel uitgebreide maaltijd die je kan nuttigen (foto volgt nog). De tweede dag zijn we naar de Meiji Schrijn, Harajuku en Shibuya gegaan. Het was wel weer een leuk gevoel om terug te zijn in Tokyo. Het blijft gewoon een leuke stad om in rond te lopen ^^

Ander nieuws, ik heb het nieuwe album van Tokyo Ska Paradise Orchestra. Die gaat de komende tijd iig vaak geluisterd worden. Daarnaast heb ik ook nog de Burger King gevonden in Shibuya. Helaas niet in gegaan, want ik lust wel weer is een Big King XXL ^^ Owjah, en ik ben naar de Disney Store geweest =D




Nou, dat was de eerste dag dan weer. Als ik het zo vol houd (wat niet zie gebeuren om heel eerlijk te zijn), wordt het eindelijk tenminste een goede blog... Iig, ik ga nu een filmpje kijken. De rest is uitgeput vanwege de jetlag, dus daarom is het ook nog is een rustige dag geweest. Misschien moet ik volgende keer gewoon zelf even op stap gaan. Shinjuku en Shibuya zijn hier vlak bij, dus misschien kan ik nog iets meepikken daarvan. We zien wel.

1 opmerking:

Lena zei

Yes! Ik ben geciteerd!

En nogmaals, je weet waar je naartoe moet..